Syke logo 2.jpg

Syke-illan tarkoitus on luoda yhteyttä ja näkyä näissä ajoissa: "Uskovien suurella joukolla oli yksi sydän ja yksi sielu." (Apt 4:32)

Wavy Net.jpg

Tervetuloa!

Tervetuloa Syke-iltaan, ke 12/5 klo. 20.00. Tämä ilta on varsinaisesti sinulle joka kuulut meidän seurakuntaan. Syke-illan tarkoitus on luoda yhteyttä ja näkyä näissä ajoissa ja se tapahtuu digitaalisesti Zoom-ohjelman kautta.

Luvassa on seurakunnan kuulumisia, lyhytmuotoinen visiopuhe ja rukousta. Vietämme myös ehtoollishetken yhdessä. Valmista itsellesi leivän ja greippimehua. Voit myös hakea ehtoollispaketin kirkolta tiistaina klo. 11-13.

Wavy%20Net_edited.jpg

Toimi näin

1. REKISTERÖIDY SYKE ILTAAN

Aloita rekisteröimällä iltaan tästä.

2. HANKI ZOOM OHJELMA

Voit käyttää Zoom-ohjelmaa puhelimen, tablettin taikka tietokoneen kautta. Me suosittelemme että käytät puhelinta taikka tablettia.

Puhelin ja tabletti: Jos sinulla on Iphone niin klikkaa "Appstore” ja hae Zoom sieltä. Jos sinulla on joku muu puhelin niin mene ”Google Play” ja hae Zoom sieltä.

52b99030575717_edited.jpg

Tietokone: Tässä on linkki Zoom pikaoppaaseen.

3. SAAT LINKIN ZOOM KOKOUKSEEN

Kun olet rekisteröinyt itsesi Syke-iltaan ja hankkinut Zoom ohjelman niin tulet saamaan linkin sähköpostiin ennen tapahtumaa. Kun klikkaat linkkiä niin se vie sinut Zoom kokoukseen.

Rekisteröidy

SYKErek

Lähetä meille sinun sähköpostiosoitteesi niin saat linkin Zoom kokoukseen.

Kiitos!