KIRJAKAUPPA

Kirjakaupastamme löydät suuren valikoiman suomenkielistä kristillistä kirjallisuutta, ja myös jonkin verran ruotsin- ja englanninkielistä materiaalia. Meiltä löytyy lisäksi musiikkia, filmejä, nuotteja sekä kortteja niin aikuisille, nuorille kuin lapsillekin.

Kirjakaupastamme löytyy myös käytettyjä kirjoja ja CD-levyjä halvalla, 20 kr/kpl. Tervetuloa tekemään löytöjä!

Sinä voit olla mukana sponsoroimassa Raamattua jollekin. Lahjoittamalla kruunun tai enemmän seurakuntamme kirjakauppaan, laskee esillä olevan Raamatun hinta sitä mukaan, kun lahjoituksia tulee. Näin mahdollistat jollekin vähävaraiselle ostaa Raamatun alennettuun hintaan.

Haluatko antaa lahjoituksen seurakunnan toimintaan? Se käy kätevästi kirjakaupassa, jossa voit käyttää pankkikorttia tai Swishiä. Kahvilalippuja voit ostaa myös kirjakaupasta.

Kirjakauppa on auki sunnuntaisin jumalanpalveluksen yhteydessä klo. 16:00.

Tervetuloa ostoksille!