Skribentens bildInternationella Kyrkan

Kairoskurs - 23-25 sept & 28-30 okt -22

Välkommen på Kairoskurs! Kursen är för dig som vill växa i din tro och hitta din plats i Guds stora plan för vår värld. Du investerar två helger och en vardagkväll.

Vi studerar en bok tillsammans, tittar på inspirerande filmer, ber för vår värld, fikar och samtalar om vårt uppdrag att leva ut Jesus i vår värld.

Kursen sker i samarbete med Umeå folkhögskola, Pingstkyrkan i Eskilstuna & Internationella Kyrkan i Södertälje.

Första helgen kommer att hållas i Södertälje och andra i Eskilstuna, samåkning ordnas.

TID

23-25/9, en vardagkväll som bestäms senare & 28-30/10, endast kvällstid och helger.

KOSTNAD

Kursen är kostnadsfri, mat/fikakostnader 250 kr, betalas innan kursstart.

ANMÄLAN

Anmälan via denna länk, sista anmälningsdatum mån 19 sept: https://forms.gle/jHSJsjmNVYdUpGBo8

Vid frågor om kursen kontakta Jonas Päivärinta, 076 028 43 36, jonas@internationellakyrkan.se eller Patrick Ölund, 073 88 11 78 50, patrick.olund@pingsteskilstuna.se

23 visningar0 kommentarer