BOKHANDEL

Ungdomar

Bokhandel

Second Hand

I vår bokhandel hittar du ett stort urval av kristen litteratur på finska och även ett litet sortiment på svenska och engelska. Vi har också musik, filmer, noter samt kort för vuxna, ungdomar och barn. Hos oss kan du även hitta begagnade böcker och CD-skivor billigt, 20 kr/st.

I vår bokhandel kan du också vara med och ”sponsra” Bibeln till någon annan! Genom att skänka så lite som en krona eller mer, sänks priset för en utvald Bibel i takt med varje gåva. Detta ger en möjlighet för någon att köpa en Bibel till ett rabatterat pris.

Vill du ge en gåva till församlingens verksamhet? I bokhandeln kan du använda ditt bankkort för detta ändamål. Här kan du även köpa fikabiljetter.

Bokhandeln är öppen på söndagar i samband med finska gudstjänsten kl.16.00-18.00 och under storgudstjänsterna första söndagen i månaden kl. 11.00-13.00

Välkommen att handla!